تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریسم موضوع مشترک تمام ادیان و مذاهب آسمانی است/توجه به مراکز دینی اقلیت ها بیشتر شود

ساعت: 12:07 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194559

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مقوله ترویج مراکز دینی اقلیت های مذهبی، گفت: امروز درد مشترک تمام ادیان الهی موضوع تروریسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علی لاریجانی که از صبح امروز در ارومیه به سر می برد، با حضور در کلیسای ننه مریم این شهر با جمعی از مسیحیان دیدار کرد.

وی، در مراسم ویژه روز عبادت مسیحیان، اظهار داشت: امروز موضوع تروریسم به عنوان اصلی ترین درد مشترک برای تمام ادیان و مذاهب و طرفداران ادیان الهی است.


رئیس مجلس شورای اسلامی، مسیحیت را مکتبی توحیدی عنوان کرده و افزود: تمام طرفداران ادیان توحیدی اعم از مسلمان، مسیحی و دیگر آیین ها دست در دست هم برای نابودی تروریسم تلاش کنند.


وی، از توجه ویژه مجلس به کلیساها در کنار مساجد خبر داد و گفت: توصیه می کنم به چنین مراکز فرهنگی و دینی توجه خاصی شود.


لاریجانی از مسئولین آذربایجان غربی نیز درخواست کرد تا به جایگاه ویژه مسیحیت و دیگر ادیان آسمانی توجه ویژه داشته باشند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریسم موضوع مشترک تمام ادیان و مذاهب آسمانی است/توجه به مراکز دینی اقلیت ها بیشتر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..