تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها ۳ سینما در آذربایجان غربی فعال هستند/ بخش دولتی توان اداره سینما نداشته و بخش خصوصی وارد صحنه نمی شود

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194597

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در سطح استان ۲۰ سینما داشتیم که از این تعداد تنها درب سه سالن سینما باز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،علیرضا نوروزی در مراسم آغاز به کار سینمای دیجیتال در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد میاندوآب در سخنانی درباره وضعیت سینماهای استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: در سطح استان ۲۰ سینما داشتیم که از این تعداد تنها درب سه سالن سینما باز است.

مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: علی رغم تلاش های حوزه هنری، هم اکنون نیز این وضعیت ادامه دارد.
وی با بیان اینکه وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد سینما، صرفا نظارت است و نه ایجاد و مدیریت سینما، گفت: در استان ما نه بخش خصوصی وارد می شود و نه ادارات ما تا حدی توان دارند که وارد صحنه شده و سینماها را اداره کنند، که با توجه به این وضعیت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دو صورت وارد موضوع شد.
نوروزی تصریح کرد: در برخی شهرهای استان، سالن های مجتمع فرهنگی هنری را به سینمای دیجیتال ثابت تبدیل کردیم که شهرهای میاندوآب، خوی، مهاباد و بوکان از این جمله هستند.
مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: در نوع دوم هم سینمای دیجیتال سیار را در دستور کار قرار داریم که برنامه ریزی کرده ایم تا پایان سال تقریبا هر سه شهر را به یک دستگاه سینمای دیجیتال مجهز کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سینماهای دیجیتال شهرستان ها، مستلزم حمایت و همیاری در شهرهاست، گفت: اکثریت سینماهای ما به دلیل عدم فروش تعطیل شدند و برای جلوگیری از این وضعیت باید از سینمای دیجیتال حمایت کنیم.
نوروزی اظهار کرد: تبلیغات شهری، جذب مشتری و تماشاگر می تواند شرایطی را فراهم کند که همزمان با سایر شهرها، اکران فیلم های روز را در شهرهای استان نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها ۳ سینما در آذربایجان غربی فعال هستند/ بخش دولتی توان اداره سینما نداشته و بخش خصوصی وارد صحنه نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..