تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلنگ ساخت دو مدرسه خیرساز در روستاهای میانه به زمین خورد

ساعت: 11:34 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194509

با حضور مسئول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، گلنگ ساخت دو مدرسه خیرساز در روستاهای شهرستان میانه به زمین خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، محمد نجفی امروز یکشنبه 26 شهریور ماه در آیین کلنگ زنی مدارس خیر ساز در شهرستان میانه اظهار کرد: در سال گذشته خیرین استان، این اداره را در امر مدرسه سازی با اهدای  بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال یاری نمودند.

مسئول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه میانگین تعهدات و تحقق این تعهدات در آذربایجان شرقی بالاتر از سایر استان های کشور افزود:  در حال حاضر ۱۲۴ پروژه در حوزه آموزش و پرورش از سوی خیرین در دست احداث است.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم کاظم خانی در روستای حلاج علیا و مدرسه ۲ کلاسه خیرساز مرحومه رزاقی در روستای جهندیز از پروژه های خیرسازی است که امروز به کلنگ زنی رسید.

همچنین  نمازخانه مدرسه علامه امینی میانه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در مساحت ۷۰ متر مربع و افزایش یک کلاس به مدرسه پهلوان اجلی به مساحت ۴۰ متر مربع به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی بود که امروز به افتتاح رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلنگ ساخت دو مدرسه خیرساز در روستاهای میانه به زمین خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..