تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخلاف سایرین از بانک‌‌ها به‌‌خاطر همکاری در پرداخت تسهیلات راضی‌‌ام/ حمایت سپاه از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و محرومیت‌‌ زدایی

ساعت: 11:30 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194445

کلامی با ابراز رضایت از عملکرد بانک‌‌ها در پرداخت تسهیلات، از سپاه به‌‌خاطر همکاری با کمیته امداد برای محرومیت‌‌زدایی و خودکفایی مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدکلامی در این مراسم با تشکر از حضور نمایندگان مجلس که دغدغه‌‌شان اشتغال است، اظهار داشت: بر خلاف دیگران که از بانک‌‌ها شکایت دارند ما از بانک‌‌ها تشکر می‌کنیم که همکاری‌‌های لازم را با ما در راستای پرداخت وام داشته‌‌‌اند.

وی ادامه داد: رویکرد اساسی ما در برنامه‌‌‌های اشتغال در کمیته امداد تغییر از حمایت به سمت خودکفایی و کمک بلاعوض به سمت وام قرض الحسنه است تا سستی و تنبلی بر اینجا حاکم نشود.

رئیس کمیته امداد آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اینکه بیست درصد مشاغل کوچک را کمیته امداد ایجاد کرده‌‌ است، توضیح داد: چهار هزار و هشتصد خانوار در کمیته امداد به خودکفایی رسیده‌‌اند، هزار فرصت شغلی ایجاد شده و بنا بر این است که تا آخر امسال این عدد به پنج هزار برسد.

وی متذکر شد: از طرف صنایع دستی به سمت صنایع معطوف رفته‌‌ایم و با توجه به نیاز بازار به سمت صنعت خودرو و قطعه سازی مانند صافکاری و نقاشی که سرمایه اندک نیازمند است حرکت کرده‌‌ایم.

این مقام مسئول ظرفیت تولید گیاهان دارویی در منطقه ارسباران را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: بیشترین مقدار فقر در منطقه کلیبر و ورزقان و هوراند است در حالیکه این مناطق از نظر گیاهان دارویی غنی هستند و تولید در این بخش توسط مددجویان را شروع کرده‌‌ایم.

وی عنوان کرد: با توجه به تحت پوشش قرار گرفتن دو هزار دانشجو تحت نظر کمیته امداد و آموزش آنان به سمت شرکت‌‌های دانش بنیان حرکت کرده‌ایم و به این دانشجویان خدمات مشاوره شغلی داده‌‌ایم.

رئیس کمیته امداد آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه این نمایشگاه دومین نمایشگاه مددجویان می‌باشد، تصریح کرد: در بحث فروش کالاهای مددجویی این کالاها همپای دیگر محصولات به فروش می‌رسند، یک نمایشگاه در ماه رمضان در محل ائل گلی برگزار شد و این دومین نمایشگاه ماست و تلاش بر این داریم که از نظر کیفیت و بازاریابی نیز همراه با کمیت وجه این نمایشگاه افزایش پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در بحث عمرانی و محرومیت زدایی و کشاورزی سپاه با ما همکاری نزدیکی دارد و کمک‌‌های زیادی به ما کرده‌‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخلاف سایرین از بانک‌‌ها به‌‌خاطر همکاری در پرداخت تسهیلات راضی‌‌ام/ حمایت سپاه از کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و محرومیت‌‌ زدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..