تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود

ساعت: 11:36 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194487

در آستانه روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار، مراسم نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: همزمان با روز ملی شعر و ادب و مقام استاد شهریار، شعرای منطقه با حضور شاعران شهرهای همجوار و مهمانان استانی و کشوری به قرائت اشعار خود خواهند پرداخت.

غریب منوچهری با بیان اینکه در این آیین از استاد فرامرز دهقانی شاعر برجسته مغان تجلیل به عمل خواهد آمد، افزود: اجرای نمایشگاه کتاب آثار نویسندگان شهرستان، رونمایی از چند کتاب و نشست داستان‌خوانی توسط انجمن داستان‌نویسی ورق‌های خاموش از دیگر برنامه‌های این روز ملی در پارس آباد خواهد بود.

وی با بیان اینکه آیین تجلیل از این شاعر 27 شهریور ماه برگزار می شود، گفت: از مجموعه آثار این شاعر می توان به جلوه‌ی عشق، اسرار آفرینش، کیش مهر، معجزات مستمر، درمان طبیعی امراض، معراج عرفانی، پژواک روح و ... اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان تصریح کرد: اگر مسئولان نگاه ویژه‌ای به شهرستان پارس آباد داشته باشند به طور قطع شاهد موفقیت‌های بیشتری توسط هنرمندان پارس آباد خواهیم بود.

آیین نکوداشت تجلیل از استاد فرامرز شاهی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، شورای فرهنگ عمومی شهرستان و کانون بسیج هنرمندان پارس‌آباد در مجموعه فرهنگی سینمایی پارس‌آباد برگزار خواهد شد.

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین نکوداشت شاعر برجسته مغان استاد فرامرز دهقانی برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..