تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر قاتل به 13 حبس محکوم شد/دستگیری قاتل پس از سه سال در هرمزگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از دادگستری هرمزگان30  بهمن 89 مردی 50 ساله در ورامین با چاقو همسر و پسرش را مجروح کرد و متواری شد.

پسر 22 ساله مجروح به دلیل اصابت چاقو به سرش کشته شد، اما مادر خانواده پس از عمل جراحی جان سالم به در برد و به مأموران گفت: پسرم روی اپن آشپزخانه نشسته بود و تلویزیون نگاه می‌کرد. همان موقع همسرم از سرکار برگشت و به این موضوع اعتراض کرد. پسرم به حرف پدرش بی‌اعتنایی کرد و شوهرم عصبانی شد. آن‌ها باهم درگیر شدند و همسرم با کارد آشپزخانه به پسرم حمله کرد. خودم را بین‌شان قرار دادم برای همین چاقو به کتفم خورد و روی زمین افتادم. شوهرم چند ضربه به سر پسرم زد و متواری شد.

تحقیقات پلیس پس از سه سال به نتیجه رسید و متهم در هرمزگان دستگیر شد.

متهم به قتل اعتراف کرد و گفت: آن روز تازه از سرکار برگشته بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد که کنترلم را از دست دادم و روی خانواده‌ام چاقو کشیدم. من چند ضربه به پشت گوش پسرم زدم.


در پایان دادگاه، قضات متهم را به پرداخت دیه و 13 سال زندان محکوم کردند. دیوان عالی کشور نیز این حکم را تائید کرد.

انتهای پیام/ب

حکم پدر قاتل هرمزگانی صادر شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر قاتل به 13 حبس محکوم شد/دستگیری قاتل پس از سه سال در هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..