تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند «بزم رزم» در موزه سینما رونمایی می‌شود

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند سینمایی «بزم رزم» درباره سرگذشت موسیقی ایران در دهه 60 و اتفاق‌هایی است که برای هنر موسیقی در بعد از انقلاب رخ داده است. این مستند روایت اهالی موسیقی از آن دوران است.

این مستند سینمایی بر اساس پژوهش و به کارگردانی سید وحید حسینی ساخته شده است و حضور افراد بر اساس تأثیر هر یک از آنها در آن دوران است.

فیلم مستند «بزم رزم» در موزه سینما رونمایی می‌شود

حسین علیزاده، بیژن کامکار، مجید درخشانی، حمید شاهنگیان، حسن ریاحی، علی‌اکبر شکارچی، محمد گلریز، همایون رحیمیان، کامبیز روشن روان، حسام‌الدین سراج، فیروز برنجان و مهدی کلهر از جمله هنرمندان و مسئولان وقت در عرصه مدیریت بر هنر موسیقی هستند که در این مستند حضور دارند و درباره هنر موسیقی و چگونگی حفظ و اشاعه این هنر در شرایط اجتماعی روزهای پس از انقلاب و جنگ صحبت کرده‌اند.

مستند سینمایی «بزم رزم» نامزد بهترین کارگردانی، فیلم، تدوین و پژوهش از هشتمین جشن مستند خانه سینما شد و توانست دیپلم افتخار و تندیس بهترین پژوهش را از دهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» دریافت کند و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند شد.

«بزم رزم» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سراسر کشور اکران شده است.

سید وحید حسینی (نویسنده، پژوهشگر و کارگردان)، محدثه گلچین عارفی (نویسنده و تدوین)، سید علی مصطفوی (مشاور کارگردان)، صابر ابر (گوینده)  از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/

 موزه سینما میزبان مستندی درباره موسیقی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند «بزم رزم» در موزه سینما رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..