تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست کمیسیون انتخابات پاکستان برای دستگیری عمران خان

درخواست کمیسیون انتخابات پاکستان برای دستگیری عمران خان

به گزارش خبرگزاری پی تی آی، بر اساس گزارش روزنامه داون، کمیسیون انتخابات پاکستان در نامه‌ خود به سرپرست ارشد پلیس اسلام‌آباد، عمران خان را بر اساس قانون نمایندگان مردم به اهانت به این کمیسیون متهم کرد.

حکم احضار به دادگاه برای پرونده اهانت در ماه اوت و در پی رسیدگی به پرونده‌ای درباره ادعای جذب سرمایه‌های خارجی توسط حزب "تحریک انصاف پاکستان" که توسط اکبر اس بابار، رهبر سابق این حزب تشکیل شد، صادر شد.

این حکم پس از آن صادر شد که عمران خان از ارائه جزئیات حساب‌های حزب سر باز زد و به جای آن با "جانبدارانه" خواندن اقدامات کمیسیون انتخابات پاکستان، به آن توهین کرد.

این سیاستمدار ۶۴ ساله که یک بازیکن سابق کریکت است، در روز ۱۴ سپتامبر برای ارائه توضیحات به جلسه کمیسیون احضار شده بود که در آن حاضر نشد.

بابار آوان، وکیل عمران خان به کمیسیون انتخابات پاکستان گفت که موکلش برای حضور در برابر کمیسیون آماده بوده، اما به این دلیل که یک ساعت پیش از ساعت مقرر به کشور بازگشته، نتوانسته در این جلسه حاضر شود.

این دلیل نتوانست کمیسیون را قانع کند و در نتیجه صدور حکم بازداشت قابل ضمانت رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و نیز درخواست از وی را برای اینکه شخصا در جلسه روز ۲۵ سپتامبر کمیسیون حضور پیدا کند، در پی داشت.

در نامه کمیسیون، به پلیس دستور داده می‌شود که "عمران خان نیازی" را دستگیر و در روز ۲۵ سپتامبر به کمیسیون انتخابات پاکستان تحویل دهد.

همچنین از عمران خان درخواست شده تا در جلسه ۲۵ سپتامبر در برابر کمیسیون درباره اقدام توهین‌آمیز خود توضیح دهد.

اطلاعیه کمیسیون انتخابات، عمران خان را برای "عدم عذرخواهی بی قید و شرط و در نتیجه ایجاد مانع بر سر راه وزارت دادگستری و گمراه کردن کمیسیون" متهم کرده است.

این کمیسیون سپس توضیح داد، علیرغم داشتن فرصت‌های مکرر، عمران خان با بی توجهی کامل به دستور کمیسیون، از عذرخواهی سر باز زده است.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست کمیسیون انتخابات پاکستان برای دستگیری عمران خان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..