تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب توصیه سید حسن خمینی به نجفی

۶۰۰۴۴۳

۶  بازدید

یک منبع نزدیک به بیت امام (ره) اخبار منتشرشده در خصوص توصیه سید حسن خمینی به شهردار تهران پیرامون تثبيت جايگاه شغلي بعضي از افراد را کذب محض خواند.

انتخاب: یک منبع نزدیک به بیت امام (ره) اخبار منتشرشده در خصوص توصیه سید حسن خمینی به شهردار تهران پیرامون تثبيت جايگاه شغلي بعضي از افراد را کذب محض خواند.

 در هفته های گذشته شایعاتی در برخی رسانه ها منتشر شد که در آن، ادعا شده بود یادگار امام از محمدعلی نجفی شهردار تهران خواسته تا برخی مدیران مورد تایید وی را در مناصب خود تثبيت نمايند

در پی انتشار این شایعه، یک منبع آگاه نزدیک به بیت امام به «انتخاب» گفت: چنین شایعاتی از اساس کذب و دروغ است؛ یادگار امام بر اساس منش سیاسی خود، در هیچ برهه ای از زمان و در هیچ انتصابی، چه در شهرداری چه در ارگان های دیگر دخالت یا توصیه ای نکرده اند.

به گفته او، منش آیت الله سید حسن خمینی این گونه نيست و هرگز هیچ فردی را برای هیچ پستی به مسئولین مملکت پیشنهاد نمی دهند تا مبادا شائبه مداخله پیش آید.

این منبع آگاه ادامه داد: شأن یادگار امام بالاتر از آن است که به دنبال تثبيت جايگاه فردي برای یک منصب در شهرداری باشندوبخواهند دراين خصوص توصیه اي داشته باشند

او در خصوص علت انتشار چنین شایعاتی هم گفت: همواره در مقاطع مختلف زمانی، برخی جریان های کج اندیش و کینه جو، تلاش کرده اند تا بیت امام خمینی را آماج تهمت و افتراهای خود قرار دهند و از این طریق، به خیال خود، به شخصیت امام خمینی (ره)خدشه وارد کنند. از این رو، انتشار این شایعات کذب، جای تعجب ندارد و احتمالا در آینده هم شاهد نمونه های مشابه آن خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب توصیه سید حسن خمینی به نجفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..