تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتان: هیچ‌‌چیز نمی‌تواند مانع کار و تلاشم شود

۶۰۰۴۳۰

۱۴۶  بازدید

مهاجم معروف و با سابقه فوتبال سوئد از زمانی که عمل جراحی انجام داد،با انگیزه و تلاش فراوان برای بازگشت به مستطیل سبز کارکرده است.

خبرگزاری فارس: زلاتان ایبراهیموویچ وقتی در آوریل، آسیب دید، عمده پیش‌بینی‌ها در مورد آینده‌اش چنین بود که فوتبال را در سن ۳۵ سالگی کنار می‌گذارد.

اما او چنین نکرد و حتی بعد از انجام عمل جراحی، بیشتراز قبل به تمرین پرداخت.

«ایبرا» در این مورد اظهارداشت:از زمانی که عمل جراحی زانو را انجام دادم،‌وارد چرخه انجام تمرینات شدم. هیچ تعطیلی در کار نبود.

وی که چند ماه قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد، تا پایان سال جاری میلادی باید به تمریناتش ادامه دهد تا احتمالا از آغاز نیم فصل دوم برای منچستریونایتد، بازی‌کردن را از سربگیرد.

فوروارد با سابقه افزود:حال و روز خوبی دارم.این مساله برای من چالشی است.وقتی روی هدفی که دارم، تمرکز می‌کنم، هیچ‌‌چیز نمی‌تواند مانع کار و تلاشم شود.

او در این حال ادعای عجیبی نیز کرد و به هوادارانش وعده داد منتظر «ایبراهیموویچی»‌ بهتر از قبل باشند:اگر به میدان بازگردم که فوتبال بازی کنم، نسبت به همه زمان‌ها در گذشته، بهتر خواهم بود.مطمئن باشید بازمی‌گردم تا همه ایبراهیموویچی بهتر از گذشته را ببینند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتان: هیچ‌‌چیز نمی‌تواند مانع کار و تلاشم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..