تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: از داشتن بازیکنانی مسئولیت‌پذیر به خودم می‌بالم

سرمربی اینترمیلان به شکل طبیعی از برتری تیمش مقابل رقیب در هفته چهارم سری A رضایت داشت.

به گزارش بولتن نیوز، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان از برتری تیمش در هفته چهارم سری A ایتالیا مقابل کروتونه به وجد آمده است.

او در پایان بازی گفت: حریف ما خیلی خوب دفاع کرد اما راه‌های مختلف برای حمله را انتخاب کردیم و در نهایت هم نتیجه گرفتیم. حالا از 4 بازی 4 پیروزی داریم و باید همین روند را تا قهرمانی ادامه دهیم. مایلم به تحسین از پریسیچ بپردازم.او خودش را وقف تیم می‌کند؛ درست مانند سایر اعضای تیم که همیشه در مواقع نیاز در دسترس هستند. ایوان در همین دیدارهای ابتدایی فصل نشان داد بازیکن مهمی است. تیم‌های مانند کروتونه در دیدارهای بزرگ فقط به یک امتیاز فکر می‌کنند. این ما هستیم که باید با جدا کردن نقاط ضعف و قدرت، برنامه‌های تهاجمی بچینیم و به هر ترتیب ممکن دفاع چنین رقبایی را باز کنیم.حس مسئولیت یک بازیکن به او همت کمک به هم‌تیمی دچار مشکل شده را می‌دهد.از داشتن بازیکنانی مسئولیت‌پذیر به خودم می‌بالم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: از داشتن بازیکنانی مسئولیت‌پذیر به خودم می‌بالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..