تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار یونیسف درباره سرنوشت صدها هزار کودک و زن در میانمار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» درباره سرنوشت نامعلوم بیش از دویست و نود هزار کودک و زن از مسلمانان روهینگیا در میانمار هشدار داد. 

به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، یونیسف هشدار داد حدود دویست و چهل هزار کودک از آوارگان روهینگیا و پنجاه و دو هزار نفر از زنان باردار و زنانی که کودکان شیرخوار دارند با سرنوشت نامعلومی روبرو هستند. 

بیمارستان های بنگلادش امکان ارائه خدمات به شمار بیشتری از مجروحان از مسلمانان روهینگیا را ندارند. نیروهای ارتش میانمار در زمان عبور این افراد از مرزها با بنگلادش به طرف آنان تیراندازی می کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار یونیسف درباره سرنوشت صدها هزار کودک و زن در میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..