تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین مدال جهانی والیبال ایران قطعی شد

با شکست آمریکا عنوان سومی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ قطعی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین روز از رقابت‌های والیبال جام قهرمانان بزرگ در ژاپن، صبح امروز (یکشنبه) تیم‌های آمریکا و ایتالیا به مصاف هم رفتند که ایتالیا با نتیجه 3 بر یک حریفش را شکست داد و عنوان دومی خود را قطعی کرد. ایتالیا در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 28 بر 26 به پیروزی رسید و تنها در ست سوم 25 بر 23 مغلوب شد.

با ثبت این نتیجه و با توجه به فقط دو پیروزی تیم آمریکا، عنوان سومی ایران و نخستین مدال جهانی والیبال بزرگسالان ایران قطعی شد. ایران که از ساعت 10:10 صبح امروز در آخرین دیدار خود به مصاف فرانسه خواهد رفت، تاکنون 3 پیروزی کسب کرده است. در صورتی که برزیل صدرنشین امروز مغلوب ژاپن قعرنشین شود، ایران حتی می‌تواند با شکست فرانسه به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

والیبال آمریکا و ایتالیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین مدال جهانی والیبال ایران قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..