تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت‌های سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن بعد از باخت به ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران در هدف قراردادن نقاط ضعف ژاپن بسیار کارآمد عمل کرد.

به گزارش بی‌باک، یوایچی ناکاگایچی پس از شکست تیم ملی والیبال ژاپن برابر تیم ایران در نشست خبری گفت: در ست اول خیلی خوب ظاهر شدیم. می‌خواستیم مثل بازی دیروز خوب بازی کنیم. اوتاکه خیلی خوب اسپک زد و توانستیم پیروز ست اول شویم اما بعد از آن، سرویس‌های ایران ،دریافت‌های‌مان را در هم شکست و حملات ژاپن متوقف شد و کم کم تمرکز خود را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه از نظر تمرکز باید تیم خود را بیشتر قوی کنیم، گفت: در تلاشیم تا تغییراتی را به وجود آوریم. در حال حاضر به فکر این هستیم که جنگنده‌تر بازی کنیم و کار تیمی خود را قوی‌تر کنیم. راستش را بخواهید امسال نمی‌توانستیم بیشتر از این پیشرفت کنیم. اما سال دیگر باید رویکرد ذهنی خود را تغییر دهیم و تکنیک‌های ذهنی خود را تقویت ببخشیم تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن خاطرنشان کرد: تکنیک‌هایی برای یادگیری وجود دارد اما در هر صورت باید کسی به عنوان رهبر در زمین باشد تا در موقعیت‌های حساس در زمین، تیم را هدایت کند و به بازیکنان انگیزه بدهد. متاسفانه راه حلی برای این موضوع پیدا نکردیم. تقویت نیروی ذهنی بازیکنان آسان نیست. بازیکنان باید مثل یک انسان خوب تربیت شوند و آموزش ببینند. آموزش فقط به تمرین با توپ اختصاص ندارد. باید مسائل فیزیکی و روحی در کنار هم تقویت یابند.

وی در ادامه گفت: سعی کردیم حملات ایران را به روش دفاع روی تور خودشان خنثی کنیم، اما آن‌ها روی نقاط ضعف ژاپن متمرکز بودند که این امر می‌تواند الگویی برایمان به شمار آید. ایران در هدف قراردادن نقاط ضعف ژاپن بسیار کارآمد عمل کرد. باید از تاکتیک‌های دیگری برای شکست ایران استفاده می‌کردیم اما در حال حاضر دست ما خالی است و توانایی‌مان نیز محدود است.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: سال بعد با تغییراتی بهتر وارد زمین خواهیم شد. با اینکه چند ماهی روی دفاع روی تور وقت گذاشتیم و تمرین کردیم، اما گویا این تمرینات کافی و خوب نبوده است. دست بازیکنان هنوز به موقع جلو و عقب نمی‌رود. در موارد دیگر پیشرفت‌هایی داشته‌ایم اما در دفاع روی تور هنوز به نظم مورد نظرمان نرسیده‌ایم.

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه در چهارمین دیدار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان سه بر یک ژاپن را شکست داد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت‌های سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن بعد از باخت به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..