تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر امید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ کریم بهرامی  گفت: رقابت های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه های کشور روز شنبه در مشهد ادامه پیدا کرد و هر ۲ نماینده استان قم در این مسابقات به یک پیروزی دیگر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های هیئت فوتبال استان قم و آتلیه طهران قم، ۲ تیمی هستند که از استان قم در لیگ برتر فوتسال امید حضور دارند و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: در ادامه این مسابقات، روز شنبه تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در سالن شهید بهشتی مشهد برابر تیم طاهای تنکابن قرار گرفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و تنگاتنگ با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم مازندرنی را شکست دهد.

بهرامی بیان داشت: رضا خیراللهی، حسین رضوی، حامد خلیفات و محمدمهدی جمالی بازیکنانی بودند که در این بازی برای تیم هیئت فوتبال قم گلزنی کردند و بدین ترتیب تیم هیئت فوتبال قم حالال از ۳ بازی ۹ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال آتلیه طهران قم دیگر تیم برنده روز شنبه بود که در دیدار برابر تیم کشاورز قزوین موفق شد ۲ بر یک این تیم را شکست دهد در شرایطی که محمد عالی و میثم محمدی در این مسابقه برای آتلیه طهران قم گلزنی کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تیم آتلیه طهران قم نیز تنها بازی اول خود برابر تیم همشهری یعنی هیئت فوتبال قم را واگذار کرده اما در ۳ بازی بعدی برنده کار بود و اکنون با ۹ امتیاز وضعیت بسیار خوبی در جدول رده بندی از مجموع ۴ بازی خود دارد.

پیروزی تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر امید

انتهای پیام/ت

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..