تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمات جدی در مورد دریاچه ارومیه داریم

ساعت: 09:22 منتشر شده در مورخ: 1396/06/26 شناسه خبر: 1194416

رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با استقبال مسئولان وارد ارومیه شد در فرودگاه این استان گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علی لاریجانی صبح امروز و با استقبال رسمی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان شهرستان های مختلف و مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف وارد فرودگاه ارومیه شد.

لاریجانی، در آغاز این سفر 2 روزه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در جریان مسائل استان آذربایجان غربی هستم و نمایندگان استان پیگیر مسائل هستند.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه تصمیمات جدی در مورد برخی مسائل جدی همانند دریاچه ارومیه گرفته شده است که یکی از نگرانی‌های همه ما در مورد محیط زیست است

رئیس مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: همچنین مشکل آب، سوء اشتغال و موضوعات دیگر جزو برنامه‌هاست.

وی، بیان داشت: صاحب نظران اقتصادی استان و نمایندگان پیگیر مشکلات استان هستند.

لازم به ذکر است، بازدید از جاده شهید کلانتری و دریاچه ارومیه، حضور در شورای اداری و شرکت در جلسه با فعالان اقتصادی استان از برنامه های سفر 2 روزه لاریجانی به ارومیه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمات جدی در مورد دریاچه ارومیه داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..