تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله پلنگ به جوان روستایی در گرگان

ساعت24 -یک قلاده پلنگ صبح امروز به جوان روستایی در شهرستان گرگان حمله کرده که این فرد از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

صبح امروز یک قلاده پلنگ به یکی از اهالی روستای جعفرآباد گرگان حمله کرده و وی را از ناحیه صورت و دست به شدت مجروح کرده است.

فرد مجروح‌شده که جواد نام دارد، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: صبح امروز در حال رفتن به سمت زمین کشاورزی بودم که ناگهان پلنگی کمتر از چند ثانیه به سمتم حمله کرد.

وی ادامه داد: این پلنگ ابتدا صورت و سر من را مجروح کرد و با دستان و دندانش مرا گرفته و رها نمی‌کرد و من تلاش می‌کردم با دستانم به گلوی این پلنگ فشار وارد کنم شاید مرا رها کند که پس از رها کردن سر من، دستان من را به شدت مجروح کرد.

این جوان روستایی اهل روستای جعفرآباد گرگان گفت: بعد از چند لحظه که این پلنگ من را رها کرد از محل فرار کردم و دیگر چیزی متوجه نشدم که ناگهان متوجه شدم که در بیمارستان قرار دارم.

وی با بیان اینکه این پلنگ بسیار درشت بوده و حداقل یک متر قد و جثه داشت، گفت: متاسفانه پلنگ یکی از سگ‌هایم را هم دریده و او را از پای درآورده بود.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله پلنگ به جوان روستایی در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..