تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش محققان کشور برای ارائه بیومارکرهای خونی جهت تشخیص اندومتریوز

ساعت24 -با توجه به نبود بیومارکر خاص برای تشخیص اندومتریوز محققان پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی با اجرای تحقیقاتی امیدوارند بتوانند بیومارکرهای خونی برای تشخیص این بیماری ارائه دهند.

پروانه افشاریان، مدیر گروه ژنتیک پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در خصوص بیماری اندومتریوز با بیان اینکه برای تشخیص این بیماری از طریق لاپاراسکوپی که یک روش جراحی باز و تهاجمی است، عمل می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون بیومارکری که در خون مشخص کند فرد علائم بالینی دارد و بر اساس آن تایید کنند که علت دردهای در لگن اندومتریوز است، هنوز پیدا و تایید نشده است.

وی افزود: در این خصوص پروژه‌ای دو سال پیش در سطح سرمی منتشر شد و در حال حاضر روی جنبه‌های دیگر این مبحث در حال تحقیق هستیم.

مدیر گروه ژنتیک پژوهشگاه رویان با بیان اینکه باید تحقیقات وسیعی در این خصوص انجام شود، گفت: این بیماری درمان صد در صدی ندارد؛ اما در حال تحقیق برای داروهای جدید در حد سلول هستیم و در مورد تهیه بیومارکرهای خونی نیز تحقیقات وسیع‌تری در حال انجام است.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش محققان کشور برای ارائه بیومارکرهای خونی جهت تشخیص اندومتریوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..