تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم کبود رحمتی، سوژه جدید پرسپولیسی‌ها

۶۰۰۲۸۵

۹۶۰  بازدید

پرسپولیسی‌ها چشم کبود مهدی رحمتی را تبدیل به سوژه جدید خود کرده‌اند.

خبرآنلاین: هواداران پرسپولیس كه دوست دارند همیشه با استقلالی ها كری خوانی كنند، این بار دست از به رخ كشیدن فاصله امتیازی دو تیم استقلال و پرسپولیس برداشته اند و به جای سوژه كردن نتایج ضعیف استقلال، به چشم كبود مهدی رحمتی كلید كرده اند.


روزی كه استقلال با پارس جنوبی بازی كرد ورزش سه به نقل از مهدی رحمتی در توضیح علت ایجاد کبودی زیر چشمش نوشت: در جریان تمرین روز پنجشنبه توپ به چشم من برخورد کرد و به همین دلیل چشمانم کبود شده است.


اما حالا پرسپولیسی ها شایعات زیادی درباره این ماجرا ساخته اند. از درگیری با یك لیدر گرفته تا درگیری با سه هوادار معترض و حتی درگیری با یك شخص غیر فوتبالی، همه شایعاتی هستند كه پرسپولیسی ها درباره رحمتی ساخته اند. البته به نظر می رسد باید این شایعات را به پای شوخی ها و كری خوانی های هواداران دو تیم نوشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم کبود رحمتی، سوژه جدید پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..