تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه مینی چیزکیک تابستانه

۵۸۵۹۱۱

۱۶۲  بازدید

ماهنامه کیک و شیرینی - زهرا خورسند: تابستان رو به پایان است و ما پیشنهاد میکنیم در این روزهای پایانی، این دسر تابستانه را درست کنید و از آن لذت ببرید.


مواد لازم:


رولت شکلاتی*: 1 عدد پنیر خامه ای: 500 گرم شکر: 220 گرم خامه (فرم گرفته): 350 گرم آب لیمو ترش: 3 ق س پودر ژلاتین: 2 ق س آب سرد: یک چهارم پیمانه پوره هلو: یک چهارم پیمانه پودر نسکافه: 1 ق چ آلبالو (بدون هسته): یک چهارم پیمانه میوه های استوایی: یک چهارم پیمانه انجیر: به میزان لازم
 طرز تهیه مینی چیزکیک تابستانه

 
طرز تهیه:


1. پنیر خامه ای و شکر را با دور متوسط همزن برقی بزنید تا مواد کرمی و سبک شود سپس آب لیموترش تازه را اضافه کرده و مخلوط کنید. پودر ژلاتین را روی آب سرد پاشیده و روی بخار آب ذوب کنید. سپس کنار بگذارید تا خنک شود. بعد در حالی که همزن روشن است کم کم به مواد پنیری بیافزایید. در آخر همزن را خاموش کرده و مواد را کم کم به خامه فرم گرفته افزوده و با لیسک هم بزنید. در این مرحله می توانید چیزکیک با چند طعم داشته باشید. مواد را به چهار قسمت تقسیم کنید. هلو له شده را به یکی از چیزکیک ها افزوده و مخلوط کنید.


2. برای چیزکیک قهوه و آلبالو، نسکافه را با یک دوم قاشق چای خوری آب مخلوط کرده و همراه با آلبالوی هسته گرفته به چیزکیک اضافه کرده و مخلوط کنید.


3. برای چیزکیک میوه های استوایی، کمپوت میوه های استوایی را خرد کرده و داخل آبکش ریخته تا آب آن گرفته شود. سپس به مواد چیزکیک بیافزایید و مخلوط کنید.


4. رولت شکلاتی آماده را پس از خنک شدن با رینگ 6 سانتی متری بریده و داخل همان رینگ قرار داده و سپس دور تا دور داخلی آن را با طلق بپوشانید.


5. چیزکیک های آماده با سه طعم مختلف را داخل رینگ ها ریخته و با میوه ای که داخل هر چیزکیک استفاده شده برای همان چیزکیک استفاده کنید.


6. برای چیزکیک انجیر، مواد چیزکیک ساده را داخل رینگ بریزید. برای تزیین روی آن یک دوم پیمانه شکر را با یک چهارم آب مخلوط کرده و روی شعله ملایم قرار داده تا شکر حل شود. انجیرها را داخل شهد ریخته و شعله را خاموش کنید و اجازه دهید داخل شهد مانده و خنک شود. سپس برای تزیین چیزکیک استفاده کنید.

رولت شکلاتی*


مواد لازم:


تخم مرغ: 3 عدد شکر: 90 گرم آرد: 75 گرم آب جوش: 1 ق س پودر کاکائو: 15 گرم
طرز تهیه:


1. زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا کنید. زرده ها را با شکر  مخلوط کرده و با همزن برقی زده و آب جوش را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا سفید و غلیظ شود.

2. در ظرف جداگانه سفیده تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا کاملا فرم بگیرد. سفیده را به زرده اضافه کرده و به حالت دورانی هم بزنید.

3. سپس آرد و پودر کاکائو را اضافه کرده و دورانی هم بزنید. کف سینی 30×40 را کاغذ انداخته و مواد را داخل سینی ریخته و صاف کنید و سینی را در فر از پیش گرم شده با دمای 220 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه قرار دهید.

4. پس از خارج کردن از فر یک سینی هم اندازه روی آن قرار داده و نان را خنک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه مینی چیزکیک تابستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..