تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه

معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای تیپ پاییزی زنانه 

با فرا رسیدن فصل پاییز بر تن کردن لباسهای گرم با رنگ و حال و هوای پاییزی نیز رونق میگیرد که در این مقاله به آن می‌پردازیم. همه ي چیز از لباس ها گرفته تا آرایش و دکور خانه تحتِ تاثیر رنک هاي فصلی قرار می‌گیرند.

در فصلِ تابستان اکثر رنگ هاي مرجانی, سفید و فیروزه اي که یادآور ساحل دریا میباشند کاربرد دارند و با سرد شدن هوا به سمت رنگ هاي عمیق تری مانند قرمز, خاکستری و آبی دریایی باید رفت.

قبل از تمام این‌ها روزهایی هم میباشند که حس و حالی برای بهره گیری از رنگ هاي الهام بخش فصلی نیست بنابراین همان چیزی را میپوشیم که دلمان می‌خواهد. فقط کافی هست از خود بپرسید چی دوست داری بپوشی؟ گاهی اوقات هم وقتی کمد لباس ها را می‌گردیم سردرگم میشویم

که کدام رنگ ها را با هم ست کنیم و احساس می‌کنیم به اندازه اي که باید لباس نداریم. برای رفع دشوار از این ترکیب رنگ هاي فوق العاده که مناسب لباسهای پاییزی میباشند الهام بگیرید.

معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه

گاهی اوقات ترکیب کردن رنگ هاي خنثی می‌توانید برترین ترکیب رنگ باشد. ترکیب رنگی بدون نقص, بسیار کلاسیک و شیک. مانند ترکیب رنگ عکس بالا که در آن رنگ هاي خنثی مانند سفید و شتری را ترکیب کرده هست. اگر به این ترکیب کمی طرح و نقش اضافه کنید یک استایل دیدنی تر و پر انرژی تر از آن می سازید. پس کوشش کنید با رنگ هاي خنثی یک تیپ کاملا شیک و خوشگل بسازید.

ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه

معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه

یک ترکیبِ رنگ بسیار ظریف و کاملا زنانه. در این ترکیب رنگ صورتی دخترانه همراه با رنگ سبز یک تضاد دوست داشتنی ایجاد کرده و رنگِ خاکستری هم ترکیب را کامل کرده هست. از این ترکیب میتوانید اضافه بر لباس ها در شمار زیادی از جنبه هاي مد بهره گیری کنید. مانند دکور خانه یا ترکیب رنگ آرایش و…

معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه

این یکی از ترکیبِ رنگ هایي هست که هیچ وقت از آن سیر نمیشوید. ترکیب کردن چنین رنگ هاي روشن احتمالاً کار سختی باشد اما تضاد منحصر به فرد رنگ ها به آن ظاهر بسیار شیک و جذابی داده هست. برای چنین ترکیبی باید کمی ریسک پذیر باشید و لباس هایي را با هم ست کنید که تا اکنون فکرش هم نمیکردید ارزشش را داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس پاییزی زنانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..