تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستِ بازِ دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

ساعت24 -نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دست دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باز است.

محمد کاظمی در همایش تکریم و تقدیر از بازنشستگان ملایر، با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه مبنی برافزایش حقوق کلیه بازنشستگان به ویژه افرادی که پیش از سال 85 بازنشسته شده‌اند، اظهار داشت: به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، ایراداتی توسط شورای نگهبان وارد شد  با این وجود دست دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باز است و آن‌چه تصویب شد، این بود که هیچ بازنشسته کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی حقوق کمتر از 2 میلیون تومان نداشته باشد البته دولت می‌تواند با درصدهایی این مبلغ را افزایش دهد .

وی در بخش دیگری به تلاش‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برای به ثبت رسیدن ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در بین رقیبان بسیار اشاره و ابرازامیدواری کرد: زمینه‌های لازم برای به ثبت رساندن ملایر به عنوان شهر جهانی مبل و منبت ایجاد شده و برگزاری جشنواره 10 روزه و استقبال مردم و مسافران در بازدید و خرید از بازار مبل ملایر خود گویای این مطلب است .

وی از تلاش برای به ثبت رساندن ملایر به عنوان شهر جهانی انگور خبر داد و خاطرنشان کرد: در پنجمین جشنواره خوشه برتر که در ملایر برگزار شد، از معاون جهادکشاورزی قول همکاری و پیگیری پرونده ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور را گرفتیم و امیدواریم تا سال آینده ملایر نه تنها در کشور بلکه در جهان مطرح شود .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تخصیص 40 میلیارد تومان بودجه برای تجهیزات بیمارستانی را گام بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان ملایر عنوان و تأکید کرد: برای ساخت خانه‌های بهداشت روستایی نزدیک به 33 میلیارد تومان بودجه اعتبار گرفتیم. همچنین تأسیس بخش آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین(ع) و تأسیس دانشکده پیراپزشکی در ملایر از مهمترین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان ملایر است .

وی با بیان این‌که «پروژه راه‌آهن همدان- ملایر به مرحله قرارداد رسیده و اجرای آن به زودی عملیاتی می‌شود»، تصریح کرد: از مزایای این پروژه این است که مسافرانی که از تهران قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از راه‌آهن تهران- همدان- ملایر- کرمانشاه استفاده می‌کنند. البته خصوصیت مهم دیگر این پروژه علاوه بر مسافر، بحث بار است و در واقع امروز نخستین امتیاز ما در مقابل سرمایه‌گذارانی که در ملایر سرمایه‌گذاری می‌کنند، راه‌آهن است که زمینه توسعه یک شهر خواهد بود.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستِ بازِ دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..