تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در یک دقیقه چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟ + عکس

در یک دقیقه چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیسبوک در جدیدترن گزارش خود اعلام کرد، حدود 2 میلیارد نفر حداقل یک بار در ماه به حساب کاربری خود سر می زنند که این رقم بیش از 25 درصد جمعیت کل کره زمین است.

آنقدر تعداد کاربران اینترنت بالاست که اگر بخواهیم فعالیت های آنها را به طور ماهانه و یا سالانه محاسبه و ارزیابی کنیم، رقم فعالیت‌ها قابل نوشتن و یا خواندن نخواهد بود. به همین منظور آنها را باید در مقیاس‌های کوچک مانند دقیقه محاسبه کرد.

سایت weforum آماری از فعالیت کاربران در اینترنت در بازه زمانی 1 دقیقه را بررسی کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در هر دقیقه 3 میلیون و 500 هزار نفر در گوگل مطلبی جست و جو می کنند، 900 هزار نفر وارد حساب کاربری خود در فیسبوک می شوند، 16 میلیون نفر اس ام اس ارسال می کنند، 4 میلیون و 100 هزار ویدئو در یوتیوب تماشا می شود، 342 هزار نرم افزار دانلود می شود و ... .

با مشاهده به این آمار می توانید به گستردگی اینترنت و شبکه های اجتماعی پی ببرید.

در یک دقیقه چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟

انتهای پیام/

 اتفاقاتی که هر 60 ثانیه در اینترنت می افتد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در یک دقیقه چه اتفاقاتی در اینترنت رخ می‌دهد؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..