تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل اپ‌استور را از روی آیتونز حذف کرد

اپل اپ‌استور را از روی آیتونز حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل به تازگی نسخه 12.7 دسکتاپ آیتونز را منتشر کرده است که در آن پشتیبانی از آی او اس 11 را اضافه و اپ‌استور را حذف کرده است. در این آپدیت اپل تغییرات ظاهری و ابزاری بسیاری در قسمت موسیقی، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، پادکست‌ و کتاب صوتی ایجاد کرده است که در زیر می توانید فهرستی کامل از این تغییرات را مشاهده کنید.

تغییرات در قسمت نرم افزار ها: اپل با حذف اپ استور از روی نرم افزار دسکتاپ، امکان دانلود مجدد برنامه ها را فقط به وسیله گوشی ممکن کرده است.

تغییرات در قسمت iTunes U : مجموعه iTunes U در قسمت Podcasts iTunes نمایش داده می شود.

تغییرات در قسمت رادیو اینترنتی: ایستگاه های رادیویی اینترنتی شما در قسمت Music Library نمایش داده می شود. برای نشان دادن یا پنهان کردن رادیوی اینترنتی روی Edit کلیک کنید.

تغییرات در قسمت صدای زنگ ها: در iOS 11 بدون نیاز به PC یا مک می‌توانید آهنگ زنگ خود را دوباره دانلود کنید.

تغییرات در قسمت کتاب های ویندوز: کتاب‌هایی که در ویندوز و در آیتونز بارگذاری شده‌اند، توسط خود دستگاه قابل دانلود هستند.

اپل اپ‌استور را از روی آیتونز حذف کرد

اپل اپ‌استور را از روی آیتونز حذف کرد

انتهای پیام/

تغییرات جدید در iTunes 12.7



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل اپ‌استور را از روی آیتونز حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..