تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با پدر و مادر پسربچه‌ای که با ۵۰ ضربه چاقو در تهران کشته شد+فیلم

گفتگو با پدر و مادر پسربچه‌ای که با ۵۰ ضربه چاقو در تهران کشته شد+فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تراژدی اتفاقات تلخ و هولناکی که قربانی آنها کودکان هستند تمامی ندارد. پس از آتنا، بنیتا و تبسم، در تازه‌ترین حادثه تلخ و غم‌انگیز، ابوالفضل، پسربچه‌ای ۱۱ ساله در جنوب پایتخت با ۵۰ ضربه چاقو قربانی نقشه شوم جوان کبوترباز شد.

عامل جنایت که به گفته خانواده مقتول «کسی باورش نمی‌شد وی قاتل ابوالفضل باشد» به بهانه نشان دادن کبوتر قربانی خود را به پشت‌بام خانه‌شان کشاند و بی‌رحمانه او را به قتل رساند اما ۵ روز بعد، راز هولناک او فاش شد.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

گفتگو با پسر 11 ساله ای که در تهران به قتل رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با پدر و مادر پسربچه‌ای که با ۵۰ ضربه چاقو در تهران کشته شد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..