تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکت: مهلت AFC به تیم‌های بدهکار رو به پایان است

به گزارش مشرق، مهدی تاج مدتی پیش اعلام کرد که برای حل و فصل شدن مشکل تیم های بدهکار فرصتی دوماهه از ای اف سی گرفته است؛ اما امروز این خبر منتشر شد که تیم های بدهکار تنها سه روز دیگر برای حل مشکل بدهی شان دارند.


محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال در این باره گفت:" من خودم این نامه را برای باشگاه ها نوشتم چرا که فرصت دوماهه ای که گرفتیم رو به پایان است."


بر اساس گفته دبیر فدراسیون تاریخ ٢٧ شهریور از این رو به تیم ها اعلام شده تا قبل از پایان مهلت ای اف سی باشگاه ها کارهایشان را انجام بدهند.


ساکت درباره اینکه چقدر امیدوار است که باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند در این فرصت مشکلشان را حل کنند گفت:"امیدواریم که بتوانند..."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکت: مهلت AFC به تیم‌های بدهکار رو به پایان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..