تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیورپول با بازگشت کوتینیو متوقف شد

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های نخستین روز از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی موفق به کسب یک برد خارج از خانه شد اما لیورپول در خانه به تساوی رضایت داد.

منچسترسیتی که میهمان واتفورد بود این تیم را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. در این بازی سرخیو آگوئرو سه بار در دقایق 27، 31 و 81، گابریل ژسوس در دقیقه 37، نیکلاس اوتامندی در دقیقه 63 و رحیم استرلینگ در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا آبی‌پوشان شهر منچستر 13 امتیاز شوند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

لیورپول اما در یک بازی خانگی و در شبی که ستاره برزیلی‌اش فیلیپه کوتینیو برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت، مقابل برنلی به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

اسکات آرفیلد در دقیقه 27 برنلی را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد محمد صلاح گل تساوی را برای قرمزپوشان آنفیلد به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول 8 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در سایر بازی‌های امشب لیگ برتر جزیره نتایج زیر رقم خورد:

هادرزفیلد یک - لسترسیتی یک
نیوکاسل 2 - استوک‌سیتی یک
وست برومویچ صفر - وستهام صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر جزیره از ساعت 21 تاتنهام میزبان سوانزی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 13 امتیازی، منچستریونایتد 10 امتیازی و چلسی 9 امتیازی به ترتیب اول تا سوم هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیورپول با بازگشت کوتینیو متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..