تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پرویز داودی» رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد

با حکم آیت‌الله سیدمحمودهاشمی‌شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، «پرویز داودی»رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مصلحت، پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی به عنوان رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

دکتر پرویز داودی،  در کابینه اول دولت نهم به عنوان معاون اول و در دولت دهم  به عنوان رئیس مرکز تحققات  استراتژیک ریاست‌جمهوری، عهده دار مسؤولیت بود.

متن حکم  آیت الله هاشمی شاهرودی، بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر پرویز داوودی (زید عزه)

نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزنده شما، بدین وسیله به عنوان رئیس دفتر ریاست منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و با مساعدت دیگر همکاران در ساماندهی امور دفتر ریاست و پیگیری و اجرای امور محول شده، موفق و موید باشید.

موفقیت شما را در خدمت خالصانه به نظام اسلامی و انجام وظایف و مسئولیت ها از خداوند متعال مسالت می نمایم.

سید محمود هاشمی شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پرویز داودی» رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..