تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی تاکسی‌های آریو! مشکلات تاکسیران‌ها با این خودرو چیست؟

گردهمایی تاکسی‌های آریو! مشکلات تاکسیران‌ها با این خودرو چیست؟

آخرین اخبار

بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس

روز جمعه فراخوانی از طرف گروه تاکسی سواران آریو داده شد که با استقبال گسترده‌ای از طرف دارندگان این نوع تاکسی در پارکینگ پارک پردیسان تهران روبرو گردید.
تعداد 30 تا 40 دستگاه خودروی آریو با نام اصلی زوتی Z300 که به تازگی جزو ناوگان تاکسیرانی تهران قرار گرفته، دراین گردهمایی حضور داشتند که فضای رنگین و خاصی را ایجاد کرده بودند. این دورهمی به منظور تبادل اطلاعات فنی و کارایی این خودرو جهت استفاده مداوم در سطح شهر، استهلاک آن و تهیه لوازم یدکی خودرو به جهت تردد زیاد این اتومبیل چینی به عنوان تاکسی بود.
در شرایط فعلی و موجود کشور که هیچ خودروی مناسب دیگری با قیمت قابل پرداخت برای رانندگان تاکسی وجود ندارد شاید آریو گزینه نسبتاً مناسبی برای این منظور باشد.
گردهمایی تاکسی‌های آریو

گردهمایی تاکسی‌های آریو

این خودرو از گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد که خود نکته مهمی برای استفاده در تاکسیرانی است. همچنین این خودرو در کلاس خود، خودرویی جادار محسوب شده و فضای خوبی برای سرنشینان فراهم می‌کند. علاوه بر این، موتور این خودرو که از محصولات کمپانی میتسوبیشی ژاپن است و تحت نظارت همین کمپانی در چین تولید می‌شود، استهلاک پایینی داشته و می‌تواند بسیار بیشتر از موتورهای قدیمی خودروهای داخلی عمر کند. ضمن اینکه این موتور مصرف سوخت پایین و استاندارد آلایندگی یورو 4 را دارا است که از نظر محیط زیستی هم برای خودرویی که قرار است چندین ساعت در روز کار کند مناسب‌تر از گزینه‌های داخلی به نظر می‌آید.
در نهایت اینکه بنا بر تست‌های انجام شده، سیستم تعلیق و فنربندی این خودرو به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان به همراه دارد و این مسئله نیز می‌تواند برای یک تاکسی اهمیت داشته باشد.
گردهمایی تاکسی‌های آریو

گردهمایی تاکسی‌های آریو

قیمت بالای قطعات و کم بودن لوازم یدکی و تعمیرکار ماهر برای این خودرو در کشور ما یکی از ایرادات مهم استفاده از آریو است چراکه لوازم این خودرو در مقایسه با خودرویی مانند سمند بسیار گران است که از این نظر خرید وسایل این خودرو هزینه بالاتری برای قشر زحمتکش رانندگان تاکسی خواهد داشت و به دلیل تازه بودن این خودرو در بازار هنوز مکانیک‌ها آن قدر با آن آشنا نشده‌اند که بتوانند در صورت بروز مشکل آن را فوراً برطرف کنند و رانندگان تاکسی هم نمی‌توانند برای هر مورد کوچکی به نمایندگی مراجعه کرده و درآمد روزانه خود را دچار وقفه نمایند.
بنابراین امید است سایپا با انجام داخلی‌سازی قطعات این خودرو قیمت تمام شده آن‌ها را کاهش دهد و قطعات مورد نیاز را به اندازه کافی تامین نماید. همچنین لازم است که سایپا با افزایش دانش و تجربه پرسنل خدمات پس از فروش خود نگرانی‌ها بابت تعمیرات و سرویس‌های آریو را رفع کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی تاکسی‌های آریو! مشکلات تاکسیران‌ها با این خودرو چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..