تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری ایران و ایتالیا برای گسترش گردشگری مذهبی

همکاری ایران و ایتالیا برای گسترش گردشگری مذهبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   دکتر بالگدینی یکی از سرمایه گذاران ایتالیایی که برای بازدید از پروژه پدیده و ظرفیت سرمایه گذاری در کشور به ایران سفر کرده است گفت: ایران و ایتالیا می‌توانند برای گسترش و توسعه گردشگری مذهبی، تجارب خود را در دوشهر جاذب گردشگر مذهبی در جهان باهم به اشتراک بگذارند.


وی با اعلام خرسندی از ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای همکاری با گروه شرکت‌های پدیده افزود: با توجه به اینکه شرکت پدیده یکی از بزرگترین و نامی‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه گردشگری ایران است و از همسایگی با شهر مذهبی مشهد برخوردار می‌باشد، می‌توان مشارکت‌های ویژه‌ای را با این مجموعه عملیاتی کرد.


سرمایه گذار ایتالیایی گفت:: ما در شهر "سان ری مو" کشور ایتالیا ساکن هستیم، شهری که در اروپا به عنوان یک شهر مذهبی مورد استقبال و حضور گردشگران مذهبی است و از این حیث با توجه به اشتراکات جذب گردشگر مذهبی می‌توانیم تعاملات دو جانبه‌ای را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات توریست مذهبی به همراه داشته باشیم.


بالگدینی اظهار امیدواری کرد: زمینه همکاری فرهنگی و گردشگری ایرانی ایتالیایی بتواند جذابیت‌های پدیده و سایر نقاط گردشگر پذیر ایران را متحول سازد.


این سرمایه گذار ایتالیایی افزود: ما در ایتالیا از بهترین و آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌های ساخت بهره مندیم و می‌توانیم در این بخش به همراه آخرین آموزش آخرین متد‌ها و روش‌های پذیرایی از استقبال تا بدرقه توریست در بخش‌های مختلف پذیرش، همراهی، پذیرایی در خوراکی و دیگر بخش‌ها حمایت کنیم.


دکتر کریمویی، معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی گروه شرکت‌های پدیده نیز در حاشیه بازدید این هیات سرمایه گذار از پروژه‌های گردشگری شرکت پدیده در شاندیز گفت: وجود زیر ساخت‌های مناسب در پدیده برای سرمایه گذاران خارجی فرصت مناسبی است تا همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران را با دیگر کشور‌ها افزایش دهد.


وی افزود: در دیدار با این گروه چهار جنبه اساسی همکاری بین سرمایه گذاران ایتالیایی و مجموعه پدیده مشخص و مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن می‌توان استفاده از توان و تکنولوژی‌های پیشرفته ساخت و ساز در ایتالیا، استفاده از ظرفیت توانایی مشاوران و سرمایه گذاران ایتالیایی در بخش سرمایه گذاری و ساخت پروژه‌های مشارکتی اشاره کرد.


معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی گروه شرکت‌های پدیده گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود بهره برداران ایتالیایی برای حضور در بازار و بحث استفاده از توان و ظرفیت متخصصان ایتالیایی در حوزه آموزش و افزایش توان متخصصان ایرانی از دیگر بخش‌های همکاری‌های دو جانبه است.


گفتنی است در این دیدار، مقرر شد گروه ایتالیایی و مجموعه مدیران گروه شرکت‌های پدیده پیشنهادات دو طرف رادر کوتاهترین زمان ممکن بررسی و نتایج را اعلام کنند.

انتهای پیام//ف.ج

بازدید سرمایه گذاران ایتالیایی  از پروژه پدیده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری ایران و ایتالیا برای گسترش گردشگری مذهبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..