تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمت ویژه به ۶۰۰ مدرسه مشهد در طرح «استقبال از مهر»

ارائه خدمت ویژه به ۶۰۰ مدرسه مشهد در طرح «استقبال از مهر»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حمیدرضا باقری، دبیر ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در برنامه زنده رادیویی «شهر ما»گفت:همه ساله هم‌زمان با مهرماه و بازگشایی مدارس، شهرداری مشهد نسبت به حذف نازیبایی‌های شهر، رفع مسائل ترافیکی و رنگ‌آمیزی جداول برای همه مدارس مشهد اقدام می‌کند.

وی افزود:رنگ‌آمیزی جداول منتهی به مدارس، پاک‌سازی فضای سبز، تعمیر آب سردکن‌ها و ... به صورت ویژه برای ۶۰۰ مدرسه ذکر شده صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در داخل مدرسه نیز ورود پیدا کرده و با مشارکت آموزش و پرورش نسبت به رفع مسائل مختلف داخل مدرسه، از گل‌کاری و اختصاص کیسه زباله گرفته تا خط کشی داخل حیاط مدرسه و نگارش پیام خوش ‎آمدگویی اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام//ف.ج

اقدامات شهرداری مشهد در آستانه بازگشایی مدارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمت ویژه به ۶۰۰ مدرسه مشهد در طرح «استقبال از مهر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..