تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ همزمان با روز خانواده و تکریم از بازنشستگان صبح امروز در مراسمی که باحضور مسوولین وبازنشستگان دستگاه های اجرایی درسالن اجتماعات اتاق اصناف قم برگزار شد از بازنشستگان فرهیخته استانی تجلیل به عمل آمد.


مدیر صندوق بازنشستگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : این مراسم با همکاری شورای فرهنگی عمومی کشور وهمزمان با روز خانواده برگزار شده که هدف از آن تجلیل از فرهیختگان وبازنشستگان استانی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری بود .


مرادی پور خاطر نشان کرد : در این مراسم تعداد زیادی از بازنشستگان استانی  از پنجاه دستگاه اجرایی حضور داشتند که جمع کثیری از آنان را بازنشستگان سازمان های آموزش وپرورش وعلوم پزشکی تشکیل می دادند.

 در پایان  این مراسم از 36 بازنشسته فرهیخته استان قدر دانی شد .

انتهای پیام/ش

تجلیل از بازنشستگان فرهیخته استان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..