تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایت مداری تنها به زبان نیست/دوری از معنویت علت اصلی شکست کشورهای مذهبی است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم پانزدهمین یادواره 100 شهید منطقه مسجد جامع قم ، ضمن تبریک ماه ذی‌الحجه، اظهار کرد: مجالس تکریم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم باید به صورت گسترده‌تری در ماه ذی‌الحجه که ماه امامت و ولایت است، برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل پیروزی در جنگ به دو دسته تقسیم می‌شود، افزود: نخستین دسته عوامل پیروزی در جنگ‌ها عوامل فیزیکی است که شامل نیروی انسانی، تجهیزات، تسلیحات و هر چیزی که بتوان در بعد مادی قرار داد می‌شود، دسته دوم و اصلی نیز عوامل فکری و معنوی است که می‌‎تواند پیروزی و شکست را در جنگ‌ها رقم بزند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوری از معنویت علت اصلی شکست کشورهای مذهبی در سال‌های اخیر بوده است، مطرح کرد: همان‌طور که در اکثر جنگ‌های مسلمانان در صدر اسلام تعداد مسلمانان نسبت به دشمنان کمتر بوده ولی مسلمانان پیروز جنگ‌ها بوده‌اند و همیشه تجهیزات و نیروی انسانی دلیل پیروزی در جنگ‌ها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نمونه بارز یکی از جنگ‌هایی است که معنویت بر تجهیزات و عوامل انسانی غلبه کرده است، همچنین نبردهای چند روزه فلسطین و لبنان در سال‌های اخیر از جنگ‌هایی است که عوامل مادی نتوانسته موجب پیروزی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد پیام تقدیر و تشکر بشار اسد به مقام معظم رهبری بودیم، خاطرنشان کرد: این پیام به معنی این است که داعش که توسط 106 کشور دنیا پشتیبانی مستقیم شده و عملا آمریکایی‌ها و غربی‌ها آن‌ها را تقویت می‌کردند آخرین نفس‌های خود را در سوریه می‌کشد.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار داعش این است که پیروزی در ترساندن دشمن است، تصریح کرد: تنها چیزی که موجب شد جریان تکفیری داعش در سوریه به نتیجه نرسد داشتن روحیه معنویت در نیروهای مدافع حرم است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری از ایمان، اخلاص، فرهنگ اهل بیت(ع)، ولایت مداری و شهادت طلبی به عنوان عوامل موفقیت ایران در جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: بعضی افراد به ظاهر ولایت مدار هستند و از انقلاب و رهبری دم می‌زنند ولی در واقع این افراد تا وقتی پیرو رهبری و انقلاب هستند که سخنان رهبری بر وفق مراد آن‌ها باشد و این به معنای ولایت مداری نیست و یک نوع هم‌سفری است.

وی ادامه داد: ولایت مداری فقط به زبان نیست و هر زمانی‌ که دغدغه‌های رهبری دغدغه‌ ی  آن ها باشد آن وقت  می‌توان از ولایت مداری و پیروی اهل بیت(ع) دم زد.

انتهای پیام/ش

جزییات سخنرانی ذوالنوری در یادواره صد شهید منطقه مسجد جامع قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایت مداری تنها به زبان نیست/دوری از معنویت علت اصلی شکست کشورهای مذهبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..