تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان برگزار می‌شود

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1194204

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب:

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب از برگزاری دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب اظهار کرد: اسفند ماه سال 94 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب را برگزار کردیم که امسال دومین یادواره را نیز در زنجان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این یادواره ساعت 15:30 دوم مهر ماه در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: این یادواره با حضور یکی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای این یادواره پیش‌بینی شده است، گفت: مداحی، خاطره گویی و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این یادواره است.

وی با بیان این مناطق و به خصوص کردستان به سرزمین مجاهدتهای خاموش معروف هستند، عنوان کرد: قبل از آغاز جنگ تحمیلی جنگ، درگیری و دفاع در مناطق غرب و شمالغرب آغاز شده بود.

سبحانی با اشاره به دخالت سرمداران کفر و فساد و دولتهای مرتجع منطقه در درگیری‌های غرب و شالغرب کشور افزود: اکنون نیز دشمنان جمهوری اسلامی در این مناطق سعی به ایجاد درگیری دارند و از طرفی سلفی‌ها مشغول تبلیغ علیه مبانی جمهوری اسلامی هستند که قدرت ایران اسلامی اجازه مانور به دشمنان را نمی‌دهد.

وی با یادآوری رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در این مناطق خاطرنشان کرد: رزمندگان و شهدای زیادی در این مناطق ایثار کرده و از جان خود گذشتند که نیاز است یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

دبیر اجرایی مجمع رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب با بیان اینکه امروز نیز نیروهای ما در این مناطق آن مجاهدتهای خاموش را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: اکنون بحث داعش مطرح و جنایات‌شان را همه می‌بینند اما در گذشته در مناطق غرب و شمالغرب کشور ما چه بسا جنایاتی فراتر از آنچه داعش انجام می‌دهد در این مناطق شاهد بودیم که توسط دشمنان نظام اسلامی انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف کردستان پا به پای رزمندگان برای پاکسازی مناطق می‌جنگیدند، اظهار کرد: پیشمرگان کرد هم در گمنامی هستند و هدف ما این است با برگزاری این یادواره‌ها گوشه‌ای از آن مجاهدتها برای مردم بازگو شود.

سبحانی با تاکید بر اینکه در کنار هم بودن پیشمرگان کرد و رزمندگان پیروزی‌ها را رقم زد به نقش رزمندگان استان زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان بیش از 600 شهید در این مناطق تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ‌های مناطق غرب و شمالغرب گفت: در جنوب خط آفند و پدافند مشخص بود اما در کردستان وضعیت چنین نبود و جنگ به مراتب سخت‌تر بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین یادواره فرماندهان و شهدای غرب و شمالغرب در زنجان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..