تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان معاون استاندار زنجان به صاحبان شرکتها و معادن/ در قبال سرمایه خارج شده چه کار مفیدی برای مردم استان انجام شد؟/ بدون استفاده ماندن امکانات سد گلابر بی‌عرضگی بیش نیست

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1194206

معاون سیاسی استاندار زنجان با انتقاد شدید نسبت به پرداخت نشدن سهم مردم استان از ثروتهای خدادادی گفت: در قبال سرمایه خارج شده چه کار مفیدی برای مردم استان انجام شده است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید‌بیوک موسوی امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه محرم بوده و باید در این هفته یاد شهدا و امام راحل را گرامی بداریم.

وی با اشاره به بحث کودکان خیابانی گفت: از ما کاهش 25 درصدی کودکان خیابانی خواسته و باید این کار محقق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در ساماندهی کودکان کار از ظرفیت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای نیز استفاده شود بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌های فنی‌وحرفه‌ای به نحو مطلوب استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر در سطح استان زنجان ایجاد شود تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت‌ها در جذب و ماندگاری گردشگران در استان بسیار تاثیر گذار است.

موسوی با اشاره به سنگ اندازی برخی از دستگاه‌ها و ایجاد مانع در توسعه و پیشرفت استان گفت: دستگاه‌ها برای ایجاد سهولت و راه اندازی کار و حل مشکلات مردم ایجاد شده و این شایسته نیست دستگاه‌ها خودشان مانعی برای پیشرفت استان باشند.

وی افزود: اگر قرار باشد در صدور مجوز‌ها موضوعاتی را رعایت کنیم موردی ندارد اما باید پیگیریها انجام شود و در برخی مواقع خود دستگاه‌ها مانع پیشرفت هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به سرمایه بلااستفاده در سد گلابر افزود: در بحث سد گلابر که بازدیدی هم انجام شده و امکانات بدون استفاده ماندند چرا این همه امکانات بدون استفاده مانده و نه اقدامات مناسبی و مطلوبی در بخش کشاورزی انجام شده و نه استفاده گردشگری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میلیارد‌ها تومان سرمایه برای تکمیل شد هزینه شده ولی 10 سال است به دلیل بهانه‌های مختلف بدون استفاده مانده است گفت: اگر این امر در حوزه من باشد جز بی‌عرضگی چیز دیگری برای خود اطلاق نمی‌کنم.

موسوی با اشاره به اینکه سد گلابر برای توسعه گردشگری بهترین مکان است و یک تفرجگاه خوبی می‌تواند برای مردم باشد گفت: این مکان برای ورزش‌های آبی بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه چرا مردم باید از این امکانات بی‌بهره‌ بمانند افزود: در بحث کشاورزی نیز بعد از تاسیس سد هیچ اقدامات انجام نشده و میزان زمین‌های زیر کشت در آن منطقه بعد از آبگیری سد بسیار ناچیز است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: یک کمیته‌ای باید در این مورد تشکیل شده و در مدت یک ماه مشخص شود که از سد گلابر در بحث گردشگری، کشاورزی و غیره چه استفاده‌ای می‌توان انجام داد.

وی به ایجاد یک فضای امنیتی در سد گلابر زنجان اشاره کرد و گفت: فضای امنیتی در اطراف سد بسیار مهم است ولی باید به گونه‌ای باشد که مردم نیز بتوانند از فضای آن استفاده کنند.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه علارقم تاکیدات زیاد به شرکت‌های تولیدی استان مانند توسعه معادن روی و غیره در ارائه برنامه‌های حمایتی و عملیاتی برای مردم زنجان که تا به امروز هیچ اقدامی انجام ندادند گفت: در برابر این میزان سرمایه‌ای که از استان زنجان خارج کردند چه کار‌های مفیدی برای مردم استان زنجان انجام دادند؟.

وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها باید اعلام کنند که حفره‌ای که در دل این سرزمین ایجاد کردند آیا اقدامات مفیدی برای زنجانی‌ها انجام دادند افزود: اینکه این شرکت‌ها چه خدمات و کارهایی را برای استان انجام داده مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان افزود: برخی از صاحبان شرکت‌ها فکر می‌کنند که با بچه مدرسه‌ای طرف هستند و در جواب اینکه چه اقدامی برای استان زنجان خواهند داد اعلام می‌کنند که در مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها تا اول مهر ماه فرصت دارند که برنامه‌‌های خود را اعلام کنند گفت: اگر این شرکتها برنامه‌ عملیاتی و اجرایی مشخصی تا پایان شهریورماه اعلام نکنند هیچ ارگان دولتی حق همکاری با توسعه معادن روی و شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی نخواهند داشت.

موسوی همچنین به توسعه جشنواره‌ها در استان زنجان نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها مانند جشنواره‌های آش، روستا، انگور، زیتون و غیره در جذب گردشگر و توسعه استان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه این ظرفیت در استان زنجان وجود دارد گفت: خیلی از استانها این ظرفیت را ندارند و باید از این ظرفیت‌ موجود به نحو احسن در توسعه استان استفاده شود.

شرکت‌های توسعه معادن روی و تهیه و تولید مواد معدنی تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا برنامه‌ عملیاتی خود را اعلام کنند

//ع

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان معاون استاندار زنجان به صاحبان شرکتها و معادن/ در قبال سرمایه خارج شده چه کار مفیدی برای مردم استان انجام شد؟/ بدون استفاده ماندن امکانات سد گلابر بی‌عرضگی بیش نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..