تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اضمحلال داعش، دلیل ورود استکبار جهانی به میانمار است/ دستگاه دیپلماسی کشور به قتل عام مسلمانان میانمار ورود جدی پیدا کند

ساعت: 17:16 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1194112

نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اضمحلال داعش، دلیل ورود استکبار جهانی به میانمار است، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور به قتل عام مسلمانان میانمار ورود جدی پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با بلاغ با محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار، اظهار کرد: با اضمحلال داعش در منطقه، عوامل استکبار مثل آمریکا و اسرائیل دست به توطئه‌ای جدید در میانمار زدند تا بار دیگر به مسلمانان آسیب برسانند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت جامعه اسلامی می‌ترسند، افزود: از اینکه اسلام در موضع قدرت قرار دارد، برای آن‌ها سخت است و به همین خاطر به دنبال جنگ و گرفتار شدن به مصیبت‌های داخلی در جامعه اسلامی هستند که قدرت دفاعی آنان را کاهش دهند.

نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هدف استکبار از ایجاد جنگ‌های داخلی و مذهبی در کشورهای اسلامی و همچنین شوراندن بودائی‌ها علیه مسلمانان برای تأمین و حفظ منافع اسرائیل غاصب در منطقه است.

معلمی تأکید کرد: فرض قتل عام در میانمار به دلیل مسائل مذهبی اشتباه است زیرا بودائی‌ها و مسلمانان میانمار صدها سال با آرامش در کنار هم زندگی می‌کردند ولی عوامل استکبار جهانی برای نمایاندن اختلاف‌های مذهبی در دنیا و بهره‌برداری برای حفظ سلطه خود بر طرفین به این درگیرها دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه دولت میانمار با گرفتن جایزه صلح نوبل فریب‌خورده است، گفت: دادن این جایزه به این خانم بی‌انگیزه نبود و این خانم ذاتاً فردی بی‌رحم و قصی‌القلب است و با دادن جایزه او را در اختیار خود گرفتند تا هدف استکبار را پیاده کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان از دستگاه دیپلماسی کشور خواست تا به قتل عام مسلمانان میانمار ورود جدی پیدا کند و با مذاکره، راه‌حل سیاسی و با فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه کشور میانمار و دوستان این کشور به کشتار بی‌رحمانه پایان دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اضمحلال داعش، دلیل ورود استکبار جهانی به میانمار است/ دستگاه دیپلماسی کشور به قتل عام مسلمانان میانمار ورود جدی پیدا کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..