تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش های همگانی بدون اعمال قانون جدی در کاهش تلفات جاده ای بی اثر است

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1396/06/25 شناسه خبر: 1194125

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه باید از وجوه مختلف کاهش تلفات جاده ای را دنیال کنیم، گفت: آموزش های همگانی اگر همراه با اعمال جدی قانون نباشد بلااثر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، "مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات رانندگی در سالن اجتماعات این اداره کل،افزود: مسایل زیرساختی و مهندسی راه مقوله دیگری است که برای کاهش تلفات جاده ای باید پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه هر حوزه کاری نباید کارهای مرتبط با این موضوع را دریغ کنند، اظهارکرد: اصلی ترین هدف مشترک این کارگروه، کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی است و برای دستیابی به این هدف باید با یکدیگر همسویی و هم افزایی داشت تا مثمر ثمر باشیم.

دبیر کارگروه پیشگیری از تخلفات رانندگی گلستان همچنین، روند کاهش تلفات جاده ای استان را در سال جاری، روندی منطقی، بیان اما از اینکه طی دو ماه اخیر این مساله در استان مطلوب نبوده، ابراز ناخرسندی کرد.

جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات رانندگی با موضوع ساماندهی سرویس مدارس و مروری بر مصوبات جلسات قبلی و ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای عضو و بیان نظرات و پیشنهادات آنان ادامه یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش های همگانی بدون اعمال قانون جدی در کاهش تلفات جاده ای بی اثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..