تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار فشرده ساز آشامپو زیپ Ashampoo ZIP Business 2.00.43 DC 14.09.2017

نرم افزار فشرده ساز آشامپو زیپ Ashampoo ZIP نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد . از این نرم افزار برای فشرده سازی ، رمز نگاری و به اشتراک گذاری فایل ها استفاده کنید . Ashampoo Zip از فایل های شما پشتیبان نیز تهیه کرده و آنها را ایمن می دارد. این نرم افزار از ZIP ،RAR ،TAR ،CAB و بسیاری دیگر از فرمت‌ های مختلف پشتیبانی می‌ کند و به سرعت می‌ توانید فایل‌ های فشرده را باز کند . از ویژگی های این نرم افزار تبدیل فرمت ها به فرمت های وجود ، پردازش همزمان فایل ها ، قابلیت آنلاین شدن ، دارای محیط کاربری مدرن و … است . شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.Ashampoo-Zip

قابلیت های کلیدی نرم افزار فشرده ساز آشامپو زیپ Ashampoo ZIP :

– رمز گذاری کامل ۲۵۶ بیتی

– افزودنی های اکسل و ورد برای فشرده سازی، ارسال و رمزگذاری سند

– قابلیت Split-view Explorer با ویژگی های اضافی ZIP

– با استفاده از منوی راست کلیک بر روی ویندوز اکسپلورر به ویژگی های اصلی دسترسی پیدا کنید

– پشتیبانی از صفحه نمایش ۴K

– پشتیبانی از cloud ساخته شده

– از درایو های مجازی استفاده کنید

– رمزگذاری یا امضای اسناد

– پشتیبان گیری خودکار

– آرشیوهای استخراج خود را ایجاد کنید

Ashampoo-ZIP-اسکرین-شات  Ashampoo-ZIP-اسکرین-شات  Ashampoo-ZIP-اسکرین-شات

Ashampoo ZIP Pro 2 is not just an application but an extensive suite loaded with features around file compression, extraction, sharing and 256-bit encryption. ZIP Pro 2 can open and process more than 30 different formats with lightning speed thanks to multi-core support. It even includes backup functionality and comes with an integrated file explorer that features a classic split-view with cloud support, FTP access and, naturally, all ZIP core features.

سیستم مورد نیاز:

Operating System:
Windows 10
Windows 8.1
Windows 8
Windows 7
Windows Vista
Windows XP
Windows Server 2013
Windows Server 2008
Windows Server 2003
Hard Drive Space:
130 MB for the program files plus some additional space for backup files (minimal).

اطلاعات فایل: راهنمای نصب:

بعد از نصب ، محتوای پوشه Crack را در محل نصب کپی کنید.

لینک دانلود:

دانلود با حجم 65 مگابایت

دانلود نسخه پرتابل با حجم 73 مگابایت

رمز فایل: پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار فشرده ساز آشامپو زیپ Ashampoo ZIP Business 2.00.43 DC 14.09.2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..