تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم وب‌سایت‌های ایرانی توسط سرویس‌ MaxCDN

MaxCDN از این پس به وب‌سایت‌هایی با دامنه‌ی ir. سرویس ارائه‌ نخواهد داد.

مقالات مرتبط:

پس از تحریم برخی از وب‌سایت‌های داخلی توسط سرویس‌های گوگل مانند گوگل آنالیتیکز، اکنون نوبت به MaxCDN رسیده است تا به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، دیگر میزبان محتوای وب‌سایت‌ها داخلی با دامنه‌ی ir. نباشد. پیش از این نیز گوگل و اپل اقدام به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از فروشگاه خود کرده‌اند.

شبکه‌ی تحویل محتوا یا CDN، به هر گونه شبکه‌ای که برای تحویل محتوای دیجیتال بهینه‌سازی شده باشد، می‌گویند. شبکه‌های تحویل محتوا دارای سرورهایی هستند که در نقاط مختلف جهان مستقر می‌شوند. بدین ترتیب با توجه به مکان جغرافیایی کاربران، محتوای وب‌سایت‌ها از CDN-های مربوط به همان مناطق در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این سرویس در افزایش سرعت تحویل محتوا و پهنای باند در وب سایت‌های با ترافیک بالا بسیار تأثیرگذار است.

MaxCDN یکی از سرویس‌های مطرح ارائه‌ی CDN به وب‌سایت و کسب‌وکارهای بزرگ محسوب می‌شود که در حال حاضر میزبان محتوای بیش از ۶ میلیون وب‌سایت در سرتاسر جهان است. این سرویس به‌تازگی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده، ارائه‌ی خدمات به وب‌سایت‌هایی با دامنه‌ی ir. را ممنوع اعلام کرده و از تمام وب‌سایت‌هایی با این دامنه درخواست کرده است تا محتوای خود را از سرور‌های آن حذف کنند.

در ادامه باید منتظر ماند و دید سایر سرویس‌های اینترنتی چه محدودیت‌هایی برای وب‌سایت‌ها و کسب‌و‌کار‌های ایرانی اعمال خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم وب‌سایت‌های ایرانی توسط سرویس‌ MaxCDN»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..