تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر هفته یک کودک رهاشده در شی

سلامت نیوز:معاون امور اجتماعي بهزيستي استان اصفهان گفت: هر هفته يك كودك رها شده در شيرخوارگاه‌هاي بهزيستي پذيرش مي‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مرضيه فرشاد با اشاره به شرايط جسماني نوزاد رها شده در زرين شهر اصفهان گفت: نوزاد چهار روزه و در مقابل بهزيستي شهر لنجان رها شده است و در حال حاضر شرايط جسمي او بسيار خوب است.

وي با بيان اينكه نوزاد رها شده به شيرخوارگاه بهزيستي تحويل داده شده است، افزود: هر هفته يك كودك رها شده در شيرخوارگاه‌هاي بهزيستي پذيرش مي‌شود كه ممكن است در خيابان رها شده باشد يا حاصل يك كودك آزاري باشد و با توجه به گزارش‌هايي كه داده مي‌شود و يا حكم قاضي سرپرستي كودك به بهزيستي واگذار مي‌شود.

معاون امور اجتماعي بهزيستي استان اصفهان ادامه داد: حدود 50 كودك در شيرخوارگاه بهزيستي استان نگهداري مي‌شوند كه شامل كودكان بي سرپرست، ‌بدسرپرست و يا مجهول الهويه است و همه آن‌ها يا به نوعي رها شده‌اند و يا شرايط نگهداري آن‌ها توسط والدين وجود نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر هفته یک کودک رهاشده در شی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..