تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس/حمله مورچه ها به نوزادهای دو قلو رها شده در کنار سطل زباله بیمارستان

سلامت نیوز: نجمه بهاری مددکاراجتماعی موسسه خیریه مهر آفرین در شهر بندرعباس در خصوص ر‌ها شدن دو نوزاد (خواهر و برادر) در محوطه بیمارستان، می گوید: چندی پیش برای پیگیری کار‌های روزمره و جهت پذیرش مددجو (مادر معتاد) به بیمارستانی در بندرعباس مراجعه کردم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، وی می افزاید: در محوطه بیمارستان صدایی نگاه مرا به خود جلب کرد و وقتی دقت کردم متوجه شدم که صدا از کنار سطل زباله‌ای در محوطه بیمارستان می‌آید.

بهاری می افزاید: واقعا تاسف بار بود، دو نوزاد متولد شده (دختروپسر) با معصومیت تمام لای پتو در کارتن گوشه‌ای از پارکینگ عمومی و در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. با همکاری پرستاران بیمارستان، نوزادان به سرعت به بخش منتقل شدند و اقدامات درمانی برای احیاء دو نوزاد آغاز شد. در ادامه مشخص شد که نوزادن متولد شده دو قلو هستند از بیمارستان دیگری به این بیمارستان منتقل شدند و حدود ۷ الی ۸ ساعت در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند.

وی با بیان اینکه "متاسفانه مورچه‌های اطرف زباله به مژه‌ها و ابرو‌های دو نوزاد صدمه زده بودند" می گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان، محل تولد دو قلو‌ها مشخص شد که پدر و مادر نوزاد از قشر ضعیف نبودند و بنا به دلایل دیگری نوزادان خود را رها کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس/حمله مورچه ها به نوزادهای دو قلو رها شده در کنار سطل زباله بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..