تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید/ برای خداحافظی با کنکور چه باید کرد؟

شما نظر بدهید/ برای خداحافظی با کنکور چه باید کرد؟

جامعه > آموزش - اعلام نتایج کنکور سراسری با موجی از اعتراضات به نتایج آن را در میان داوطلبان ایجاد کرده‌است. گروهی عنوان می‌کنند با توجه به رتبه‌ای که در کنکور کسب کرده‌اند، در دانشگاه مورد انتظار خود نرسیده‌اند. حتی از برگزاری کنکور سراسری نیز گروهی عنوان کردند سختی سوالات امسال به شکل قابل اعتنایی مشهود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این شرایط هر ساله در آزمون‌های پذیرش دانشجو، وجود دارد و هنوز راه گزینش دانشجو در ایران از طریق کنکور است. این در شرایطی است که بسیاری از کشورها از طریق استناد به آزمون‌های استاندارد مدارس، گزینش‌های چندمرحله‌ای و توجه به علایق و توانمندی‌های دانش‌آموزان آنها را جذب دانشگاه‌ها می‌کنند.

با این حال کنکور در ایران سالانه هزینه‌های معنوی و مادی متعددی را به مردم و خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

به نظر شما راه خداحافظی با کنکور چیست و چگونه می‌توان برای همیشه با این شکل از پذیرش دانشجو خداحافظی کرد؟

نظرات خود را زیر همین خبر به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید/ برای خداحافظی با کنکور چه باید کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..