تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 تای پرسپولیس در کرمان، شریک پیدا کرد

۶۰۰۱۰۷

۳۰۸  بازدید

تنها لیگی که در آن هیچ تیمی در مدت 4سال نمی تواند در یک بازی بیش از 5 گل بزند ،احتمالا لیگ ایران است و البته اگر لیگ دیگری هم باشد، ما نمی دانیم کجای دنیا است!

ورزش سه: تنها لیگی که در آن هیچ تیمی در مدت 4سال نمی تواند در یک بازی بیش از 5 گل بزند ،احتمالا لیگ ایران است و البته اگر لیگ دیگری هم باشد، ما نمی دانیم کجای دنیا است!

 از روز 22 آذر ماه سال 1392 تا امروز هیچ تیمی به حریفش 6 گل نزده بود و این اتفاق حالا توسط ذوب آهن تکرار شده است .

*ذوب آهن در حالی برابر استقلال خوزستان 6 گل به ثمر رسانده که در روز 22 آذر ماه سال 92  پرسپولیس در کرمان برابر مس کرمان 6-0 برنده شد؛ ولی از آن وقت تا امروز بهترین نتایج ثبت شده در لیگ برتر ما برد 5-0 بوده که این برد با این نتیجه را تیم های تراکتور سازی و راه آهن برابر تیم استقلال اهواز در لیگ 2 سال قبل ثبت کرده اند .

*راه آهن تیمی که 2 سال قبل 5-0 برابر استقلال اهواز برنده شد، در همان سال به لیگ دسته اول سقوط کرد ضمن این که در سال گذشته هیچ تیمی نه تنها به گل 6 نرسید که هیچ تیمی با 5 گل هم برنده نشده وتنها  پرسپولیس بود که بهترین برد لیگ را با برتری 4-0 برابر پدیده مشهد ثبت کرد .

*امسال در مسابقات لیگ برد 4-0 پدیده برابر سپاهان بهترین نتیجه مسابقات بود؛ ولی برد 6-0 ذوب آهن برابر استقلال خوزستان، رکورد لیگ را شکست ولیگ برتر بعد از 4سال صاحب تیمی شد که قادر به ثبت بردی با 6 گل بوده است، البته امیر قلعه نویی قبلا برد 6 گله را تجربه کرده بود، تیم او استقلال در سال 1387 برابر استقلال اهواز برنده شد .این نتیجه ها 6-0 بود .

*در تاریخ لیگ برتر تنها یک بار برد 9 گله، یک بار برد 8 گله ویک بار برد 6 گله داشته ایم، ابومسلم مشهد در سال 81 برابر تیم استقلال رشت با نتیجه 9-2 برنده شد ، پرسپولیس برابر پگاه در سال 82 با نتیجه 8-2 برد وتیم پاس برابر فولاد خوزستان در سال 84 با نتیجه 7-1 برنده شد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 تای پرسپولیس در کرمان، شریک پیدا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..