تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان ندارد زمستان به بارسلونا بروم

۶۰۰۱۰۳

۱۱۸۰  بازدید

هافبک ساحل عاجی نیس فرانسه از غیرممکن بود انتقالش به بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

ورزش سه: هافبک ساحل عاجی نیس فرانسه از غیرممکن بود انتقالش به بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

سری یکی از گزینه های خرید جدی بارسلونا در تابستان بود. بلوگرانا حتی تا یک قدمی جذب این بازیکن هم پیش رفت و در حالی که همه منتظر رسمی شدن این انتقال بودند، بارسلونا اعلام کرد که از جذب سری منصرف شده است. این اتفاق باعث افسردگی روحی سری نیز شد و او چند بازی نیس را به همین دلیل از دست داد.

در چند روز اخیر برخی نشریات اسپانیایی ادعا کردند که بارسلونا قصد دارد زمستان آتی یک بار دیگر برای جذب سری اقدام کند.

امکان ندارد زمستان به بارسلونا بروم

ستاره نیس که به ژاوی آفریقایی مشهور است، در واکنش به این شایعات گفت:« تحت هیچ شرایطی زمستان نیس را ترک نخواهم کرد. مهم نیست بارسلونا برای جذب من اقدام کند یا هر تیمی دیگری. من در نقل و انتقالات زمستانی نیس را ترک نمی کنم. فصل جاری همینجا می مانم و سپس خواهیم دید. در این هیچ شکی وجود ندارد و تصمیم من قطعی است.»

منتفی شدن انتقال به بارسا:« دلیلش این بود که من هدف اول بارسلونا نبودم. الان فقط روی نیس و بازی های پیش رو تمرکز دارم و آن اتفاق را فراموش کرده ام. می خواهم فصل بزرگی را رقم بزنم البته نه برای اینکه بار دیگر توجه بارسلونا را جلب کنم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان ندارد زمستان به بارسلونا بروم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..