تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روبات روسی که جان یک کودک را نجات داد

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری در روسیه یک روبات انسان نمای هوشمند مورد توجه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور قرار گرفت و با او دست داد.

این روبات به نام پروموت، قابلیت تشخیص چهره افراد را دارد و رئیس جمهور روسیه را تشخیص داده و خود را به او معرفی کرده است.

حاشیه‌های جالب دست دادن روبات روس با ولادیمیر پوتین در نمایشگاه فناوری روسیه+تصاویر
نمایشگاه فناوری روسیه (Russian technology show) درشهر پرم در منطقه کریمه این کشور برگزار شده است.

از روبات پروموت قرار است به عنوان یک همکار روباتیک در نهاد‌های مختلف و رویداد‌های بین المللی در حوزه کسب و کار استفاده شود، از جمله قابلیت‌های این روبات توانایی صحبت به چند زبان زنده است، سیستم تشخیص چهره و توانایی ثبت داده و فایل‌ها هم از جمله دیگر توانایی‌های این روبات محسوب می شوند.

حاشیه‌های جالب دست دادن روبات روس با ولادیمیر پوتین در نمایشگاه فناوری روسیه+تصاویر
چندی قبل روباتی از همین نوع موفق به نجات جان یک کودک شد؛ این کودک که بالای قفسه‌ها رفته بود و هر لحظه امکان سقوط و آسیب دیدن جدی داشت؛ روبات با نگه داشته قفسه‌ها و جلوگیری از حرکت و افتادن آنها، سبب نجات جان کودک شد.

انتهای پیام/

روباتی که ناجی یک کودک شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روبات روسی که جان یک کودک را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..