تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومين نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور حمید قبادی رئیس کارگروه مد و لباس و طراحان این نمایشگاه، روز شنبه 25 شهریور در تالار وحدت افتتاح شد.

نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد

قبادی در اين مراسم گفت: از تولیدکنندگانی که به نمایشگاه لباس عاشورایی رونق می‌بخشند و زمینه همکاری مشترک را ایجاد می‌کنند، تشكر می‌كنيم.  اين هنرمندان و توليدكنندگان تلاش می‌كنند تا  جامعه در همه ابعاد رنگ و بوی حسینی بگیرد.

وی ادامه داد: ما در زمینه برگزاری این نمایشگاه، به اهمیت تلاش هنرمندان بیشتر واقف شدیم.فعالان این حوزه مفاهیم پرچم و بیرق امام حسین (ع) را به مردم امروز جامعه رسانده اند.  نقش هنرمندان در این نمایشگاه برجسته است.

رئيس كارگروه مد و لباس اظهار كرد: این نمایشگاه نمايشی از سبك زندگی ایرانی اسلامی است و تلاش می‌کند، زندگی ایرانیان را نشان دهد. خوشبختانه این نمایشگاه توانسته است، با تلفیق هنر، صنعت،فکر و اندیشه جایگاه برجسته ای  نزد هنرمندان و مردم به دست آورد.

نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد 

انتهای پيام/

تلاش هنرمندان نمايشگاه لباس عاشورايی برای نمايش سبك زندگی ايرانی اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومين نمایشگاه لباس عاشورایی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..