تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مژه های عجیب و دوازده سانتی متری زن چینی!

مژه های بلند زن چینی , او به خبرنگاران چینی گفته که بعد از بازنشستگی اش در سال ۲۰۱۳ متوجه شده مژه هایش بلندتر می‌شوند.

مژه های بلند زن چینی

مژه های بلند زن چینی , طول مژه‌های یک فرد معمولی بین ۸. ۰ تا ۲. ۱ سانتیمتر است، اما موهایی که روی پلک‌های این زن رشد کرده اند ۴. ۱۲ سانتیمتر هستند! رکورد جهانی «طولانی‌ترین مژه جهان» در سال ۲۰۱۸ عنوان پرطرفداری بود که ۵۰۰ نفر برای به دست آوردن آن شرکت کردند، اما مژه‌های هیچکس به Jianxia زن چینی نرسید.

مژه های بلند زن چینی بلندترین مژه های دنیا

این زن ۴۹ ساله با مژههایی که از پلکهایش آویزان و تا دهانش میرسند به راحتی این رکورد را شکست
و اگر این عکس‌ها نبود هرگز باور نمی‌کردیم چنین مژه‌های بلندی ممکن باشد.

مژه های بلند زن چینی بلندترین مژه های دنیا

او به خبرنگاران چینی گفته که بعد از بازنشستگی اش در سال ۲۰۱۳ متوجه شده مژه هایش بلندتر می‌شوند.
مژه‌های بلند برای زنان یک ویژگی زیبا و زنانه محسوب می‌شود، اما بیشتر زنان از اینکه ببینند مژه هایشان این قدر بلند شده می‌ترسند و عصبی می‌شوند. اما جیانگشیا چینی مراقب است مژه هایش آسیبی نبینند و به آن‌ها افتخار می‌کند و ادعا می‌کند به هیچ وجه موجب ناراحتیش نیستند.

او معتقد است مژه‌های بلند نماد سلامت و طول عمر هستند.

مژه های بلند زن چینی بلندترین مژه های دنیا

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مژه های عجیب و دوازده سانتی متری زن چینی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..