تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر خارجی «دریاچه ماهی» منتشر شد/ حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری فیلم «دریاچه ماهی»؛ با آغاز اکران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، این اثر در جشنواره‌های مختلف خارجی شرکت خواهد کرد.

انتشار پوستر خارجی فیلم سینمایی «دریاچه ماهی»/ حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی

همچنین نخستین پوستر خارجی این فیلم منتشر شد. اکران عمومی این اثر با ژانر دفاع مقدس، از 22 شهریور در سینماهای کشور آغاز شده است.

در خلاصه داستان «دریاچه ماهی» آمده است: چند داستان موازی، سرگذشت بچه‌های جنگ را روایت می‌کند که پس از سال‌ها در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از اکران بین‌المللی دریاچه ماهی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر خارجی «دریاچه ماهی» منتشر شد/ حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..