تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش

۵۹۹۸۸۹

۱۸۲۹  بازدید

تصور اینکه کسی با ۴۵ سنت در روز زنده بماند سخت است، به خصوص اگر حتی یک جای خواب نداشته باشد، اما کمدین ژاپنی «کوتانی ماکوتو» مدتی است که این گونه زندگی می‌کند و ادعا می‌کند موفق‌تر و خوشحال‌تر از قبل است.

برترین ها: تصور اینکه کسی با ۴۵ سنت در روز زنده بماند سخت است، به خصوص اگر حتی یک جای خواب نداشته باشد، اما کمدین ژاپنی «کوتانی ماکوتو» مدتی است که این گونه زندگی می‌کند و ادعا می‌کند موفق‌تر و خوشحال‌تر از قبل است. اما اینکه او با ۴۵ سنت زندگی خود را می‌گذارند جذاب نیست، بلکه اینکه چطور این پول را به دست می‌آورد جالب است.
 
ماکوتو چهار سال پیش که به توکیو رفت نتوانست جایگاه خود را به عنوان یک کمدین پیدا کند، بنابراین با یک کمدین قوی‌تر به نام نیشینو با مبلغ ۴۰۰ دلار در ماه کار کرد. اما نیشینو نتوانست بیش از دو ماه سبک زندگی او را تحمل کند و به او گفت که باید از آنجا برود. کوتانی بی خانمان شد و مدتی در خیابان‌ها می‌خوابید که بسیار سخت بود. او به دنبال کار پاره وقت گشت، اما نتوانست پیدا کند؛ بنابراین شروع کرد خودش را به مبلغ ۴۵ سنت به افراد مختلف اجاره دهد. او از تلفن همراهش برای ثبت تجربیاتش در توییتر استفاده کرد و این باعث شد مشتریان جدیدی پیدا کند. ابتدا او شک داشت که بتواند با این مبلغ کم زندگی کند، اما بعد متوجه شد که مردم برای دادن چنین مبلغ کمی به او احساس گناه می‌کند و در عوض کارهای زیادی برایش انجام می‌دهند و به طریقی کارش را جبران کنند؛ بنابراین برایش غذا و لباس می‌خریدند و حتی او را دعوت می‌کردند یکی دو شب پیش آن‌ها بماند و اگر جای خواب پیدا نمی‌کرد کافی بود از طرفدارانش در رسانه‌های اجتماعی بخواهد به او کمک کنند.
 
او می‌گوید من یک خانواده جهانی دارم. خیلی از کسانی که مرا استخدام می‌کنند آخر شب به من جای ماندن می‌دهند یا از طرفدارانم می‌خواهم به من کمک کنند. آدم‌های خوب زیادی در دنیا وجود دارند. او اکنون دوستان طراحی دارد که لباس‌های خنده دار برایش می‌سازند که با شخصیتش هماهنگ باشد. برنامه این روزهای کوتانی آنقدر شلوغ شده که مردم باید یک ماه زودتر برای یک روز او را رزرو کنند. کوتانی احتمالا شادترین فرد بی خانمان جهان است.

ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش  ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش  ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش  ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش  ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده جالب کمدین بی خانمان ژاپنی برای امرار معاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..