تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد بزغاله‌ای عجیب‌الخلقه در هندوستان + فیلم

تولد بزغاله ای عجیب الخلقه در هندوستان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولد بزغاله ای عجیب در هندوستان موجب شگفتی کاربران فضای مجازی شده است. ویدئویی که از لحظه تولد این بزغاله تهیه شده است ساکنان محلی را در حالی که کاملا متعجب هستند در اطراف این حیوان نشان می دهد.

این بزغاله که در منطقه " چنای " در هند شرقی بدنیا آمد دارای دو چشم سفید برجسته و لبی ضخیم است.

مادر این بزغاله بعد از تولد او، بدون توجه به شکل و شمایلش شروع به لیسیدن وی کرد.

این در حالی است که پیشتر نیز انتشار ویدئو و تصاویری از یک بزغاله عجیب الخلقه که دارای فقط یک چشم در وسط پیشانی اش بود موجب شگفتی کاربران در فضای مجازی شده بود. همچنین اوایل این ماه نیز تولد بچه خوکی بدون گوش در حالی که دارای خرطومی شبیه به فیل بود تعجب کارشناسان را برانگیخت.

انتهای پیام /

بزغاله ای که موجب شگفتی کاربران شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد بزغاله‌ای عجیب‌الخلقه در هندوستان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..